::aku sebelum kedatang dia::

"time kt KFC seksyen 7"

bulan masih mcm 2 lagi.. aku susah nak nampak dia kuar malam-malam... mungkin sebb aku dh xkesah sangt dgn keadaannya atau aku boleh idup balik.. aku dh mula jumpa rentak aku kembali... jalan yang aku cari mungkin aku dh jumpa, dan skrang aku dh tau utk terima segalanya walaupun kadang2 aku rindu dengan bulan...


'aku kat site visit'

hidup mcm roda kn.. ari nie aku rasa aku kt atas.. tp bila2 masa je aku boleh turun tanpa perlu siapa2 pon tolak.. hmmmm.... aku rasa post kali nie x banyak nak aku tulis sebab aku xde banyak sngt idea.. cite pon lebih kurang sama dengan yang lain... aku harap semangat aku yg ada nie boleh menyelamatkan aku daripada tekanan yang akan datang..


'aku dh x larat :)'


selamat tinggal old azree.. here come the new azree, with the new spirit... dan aku nak siapkan keje aku yang berlambak.. hahahahaha

1 comments:

  3_bee

October 28, 2010

goodluck azree :D