zarah yang membentuk molekul


skarang aku mcm seperti dahulu, x de ape yg berubah sangat.. cuma aku lebih sebok drpd dulu, mungkin aku suke cara hidup yang macam nie. x banyak nk fikir pasal keadaan, fikiran, emosi, n perasaan aku.. yg sebelum ni, aku mcm orang bodo sbb fikirkn benda yang xkn terjadi, dan aku sebok dengan masa depan yg aku sendiri x tau.. buat ape aku nk bazirkan masa aku untuk benda2 yang mcm 2..

ada banyak perkara yang aku boleh fikirkn, dan banyak lagi benda yang aku rasa kalu aku buat lebih membantu hidup aku.. untuk perkara yg lepas.. selamat tinggal.. n untuk ari ini, selamat datang, maaf la, aku x dapat layan kamu seperti ari2 yang lepas, sbb aku rasa aku dh x de perasaan untuk itu lg...

kalu ari ni x bermakna untuk aku, aku akan tinggalkan kamu, seperti awan yang mmbawa ujan.. bila ujan dh xtertampung dek awan lantas ia di tinggalkn. senang kan, awn x perlu nk bersedih sbb proses 2 akan berlaku berulang-ulang kali. kadang2 aku je x nampak.. dan untuk reseptor, aku sama seperti dulu.. cuma keadaan je analog sahaja yg berbeza, x mcm dulu lagi..

p/s: pemangkin mungkin d perlukan untuk proses itu..

2 comments:

  syamean

August 20, 2010

sabar dan tabah menempuhi hidup ini...

  hanjing

August 20, 2010

hmm.. aku tgh cuba.. tp susah sikit :(